what happens when you try to show off (video)

A forum for discussion on all things related to the martial-arts and oriental sword-arts

Moderators: Big Lazy, Moderators

User avatar
wtf?
Posts: 1586
Joined: Wed Aug 03, 2005 12:31 am

what happens when you try to show off (video)

Postby wtf? » Tue Apr 25, 2006 3:17 pm

http://www.youtube.com/watch?v=00LYe5Wh ... ro%20ninja

i love this guys dedication, i really do.

some may call it zanshin, i call it concussion.
Image
God i LOVE these things.

Image

Im not sure what weapons will be used to fight WWIII, but i know that WWIV will be waged with wooden sticks.

User avatar
Moon
Posts: 2851
Joined: Sun Apr 24, 2005 2:57 pm
Location: In orbit

Postby Moon » Tue Apr 25, 2006 3:45 pm

ROFL. :D :D :D

:???: That is classic.
"Wise men speak because they have something to say: fools because they have to say something"...Plato

User avatar
Banzai Joe
Posts: 2267
Joined: Wed Jan 14, 2004 11:30 am
Location: Nottingham, UK
Contact:

Postby Banzai Joe » Tue Apr 25, 2006 4:10 pm

I haven't watched the link yet (connection sucks), but if its the black afro dude with the nunchuks who does the backflip then hell yeah, that had me in stitches for ages.......never get tired of watching that :???:
"A man should never have sexual intercourse with another man. God hates that!" Leviticus 18.

User avatar
wtf?
Posts: 1586
Joined: Wed Aug 03, 2005 12:31 am

Postby wtf? » Tue Apr 25, 2006 4:33 pm

i know... its hypnotic. i cant get past the pure dedication.
Image

God i LOVE these things.



Image



Im not sure what weapons will be used to fight WWIII, but i know that WWIV will be waged with wooden sticks.

User avatar
Mos
Posts: 2304
Joined: Fri Sep 10, 2004 5:26 pm
Location: Back in the U.S.S.R

Postby Mos » Tue Apr 25, 2006 5:23 pm

I'd give him an A for effort lol :>
Corn on the cob



Blackbird wrote:silly Finnish Kilingons 8) :D

User avatar
sprout
Posts: 1910
Joined: Thu Apr 21, 2005 10:37 pm
Contact:

Postby sprout » Tue Apr 25, 2006 5:28 pm

oldie but a goodie
Image
wtf? wrote:like looking for mensa candidates in a jerry springer trailor park

don't click this link...

User avatar
darkhobo
Posts: 960
Joined: Sun Oct 03, 2004 12:19 am
Location: United States
Contact:

Postby darkhobo » Tue Apr 25, 2006 8:37 pm

ya, I've seen that before. Good stuff.
Mos wrote:Americans :roll:

Mos wrote:ill say it again Americans

Simoriax wrote:well what do you know, i love americans! :)

User avatar
matrix
Posts: 345
Joined: Thu Aug 25, 2005 9:03 pm
Location: leicestershire

Postby matrix » Tue Apr 25, 2006 11:01 pm

Mos wrote:I'd give him an A for effort lol :>


is that A fro effort? 8)
Geord wrote:i actualy prefer the aborted donkey foetus. carrie fisher is just too..... stern, good body and alll but the face of an 80 year old lesbian hammer toss teacher

User avatar
Mos
Posts: 2304
Joined: Fri Sep 10, 2004 5:26 pm
Location: Back in the U.S.S.R

Postby Mos » Tue Apr 25, 2006 11:13 pm

matrix wrote:
Mos wrote:I'd give him an A for effort lol :>


is that A fro effort? 8)


:???:
Corn on the cob







Blackbird wrote:silly Finnish Kilingons 8) :D

User avatar
Big Lazy
Blades-UK Admin
Posts: 9987
Joined: Tue Oct 28, 2003 1:00 pm
Location: The Best Midlands
Contact:

Postby Big Lazy » Wed Apr 26, 2006 8:30 am

It's the fact he still tries to swing his chuks after falling on his face that kills me lol. what a tit :>
Pimp or die baby!

User avatar
Hatamoto
Posts: 1545
Joined: Sat Oct 01, 2005 12:04 pm
Location: Abercynon, South Wales
Contact:

Postby Hatamoto » Mon May 08, 2006 4:00 am

Hehehe, I knew it was the Afro Ninja without needing to read the thread :D

The bit that nails me is the "huh!" before he flips, like "pfft, I rock, check THIS sh*t out!" And then the "Duggaduk" as his head hits the ground, lol. I just loop that sound, it's fantastic :D

My other favourite part, yes, he tries to carry on as he gets up, but it cracks me up as he falls off screen, and you can hear a crash, it's like a cartoon :D I love that video...
Wraith wrote:my tits are fantastic, you little bastard!

User avatar
Mother Bear
Posts: 3024
Joined: Sun Feb 13, 2005 2:11 am
Location: Out of my mind

Postby Mother Bear » Mon May 08, 2006 11:17 am

LMAO!! Love the way he still tries to make an effort after smacking his head off the floor! :D
"I'm all in favor of keeping dangerous weapons out of the hands of fools. Let's start with typewriters."

User avatar
Akakage
Posts: 13
Joined: Mon Jan 21, 2008 5:29 pm
Location: Chester
Contact:

Postby Akakage » Mon Jan 21, 2008 6:28 pm

Yet there is a lesson to be learned from all of this....

hmph, forget it, here's the rest of the vid (which includes some more classic martial arts masters!) :D

Apparently taken from auditions for motion capture for a beat 'em up. Not sure how true this is, but funny non-theless.

http://uk.youtube.com/watch?v=b_NQCTbvRnM

You want me to show you tough? :-x

User avatar
skippydm
Posts: 368
Joined: Thu Aug 03, 2006 6:10 pm

Postby skippydm » Mon Jan 21, 2008 6:52 pm

Akakage wrote:Yet there is a lesson to be learned from all of this....

hmph, forget it, here's the rest of the vid (which includes some more classic martial arts masters!) :D

Apparently taken from auditions for motion capture for a beat 'em up. Not sure how true this is, but funny non-theless.

http://uk.youtube.com/watch?v=b_NQCTbvRnM

You want me to show you tough? :-x


Dude the threads 2 years old :S

User avatar
Akakage
Posts: 13
Joined: Mon Jan 21, 2008 5:29 pm
Location: Chester
Contact:

Postby Akakage » Mon Jan 21, 2008 7:21 pm

Whoops, keep thinking it's 2007 :/, my bad

Anyway, thread needed to be revived. :D
Let's get ready to rumble!

''I had to kill Bob Morton because he made a mistake, now it's time to erase that mistake'' - Richard Jones


Return to “Fudoshin Dojo”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest