Collection so far

Post photos of your prized collections here.
Post Reply
User avatar
the blade master
Posts: 2957
Joined: Sat May 05, 2007 2:46 pm
Location: here there and everywhere

Re: Collection so far

Post by the blade master » Tue Oct 04, 2011 10:01 pm

hows that old yorkshire song go
nobody likes us everybody hates us just co,s we eat worms
big fat juicey ones long thin slimey ones etc he he

User avatar
jamesb0551
Posts: 450
Joined: Fri May 06, 2011 1:48 pm
Location: Wakefield
Contact:

Re: Collection so far

Post by jamesb0551 » Tue Oct 04, 2011 10:21 pm

I never go far blademaster ;) missed me? Haha

User avatar
Geordie Ross
Posts: 2311
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:48 pm
Location: South Shields Tyne and Wear

Re: Collection so far

Post by Geordie Ross » Tue Oct 04, 2011 11:43 pm

Lol Mick do you eat worms? Or is that another one if your euphemism? ;) ;) ;) I always wondered how you afford your expensive swords haha :mrgreen:
And hey James where you been hiding?

User avatar
jamesb0551
Posts: 450
Joined: Fri May 06, 2011 1:48 pm
Location: Wakefield
Contact:

Re: Collection so far

Post by jamesb0551 » Tue Oct 04, 2011 11:46 pm

Just been giving the French a jolly good thrashing! Haha

User avatar
Geordie Ross
Posts: 2311
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:48 pm
Location: South Shields Tyne and Wear

Re: Collection so far

Post by Geordie Ross » Wed Oct 05, 2011 7:54 am

Why I'd you need to trash them? Did their white flag factory go on strike? :GG

User avatar
the blade master
Posts: 2957
Joined: Sat May 05, 2007 2:46 pm
Location: here there and everywhere

Re: Collection so far

Post by the blade master » Wed Oct 05, 2011 11:19 am

about time you turned up :D hey geordie nowt wrong with worms millions of anglers cant be wrong :D

User avatar
Geordie Ross
Posts: 2311
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:48 pm
Location: South Shields Tyne and Wear

Re: Collection so far

Post by Geordie Ross » Thu Oct 06, 2011 3:49 pm

Lol mick I didn't really mean fishing but never mind ;P

User avatar
Geordie Ross
Posts: 2311
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:48 pm
Location: South Shields Tyne and Wear

Re: Collection so far

Post by Geordie Ross » Thu Nov 03, 2011 5:20 pm

Latest set up
Image

User avatar
Moon
Posts: 2863
Joined: Sun Apr 24, 2005 2:57 pm
Location: In orbit

Re: Collection so far

Post by Moon » Thu Nov 03, 2011 5:41 pm

The saya of the Tori is upside down. :mrgreen:

User avatar
Geordie Ross
Posts: 2311
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:48 pm
Location: South Shields Tyne and Wear

Re: Collection so far

Post by Geordie Ross » Thu Nov 03, 2011 6:32 pm

Lmao I know, I think it looks better like that imo

User avatar
Moon
Posts: 2863
Joined: Sun Apr 24, 2005 2:57 pm
Location: In orbit

Re: Collection so far

Post by Moon » Thu Nov 03, 2011 10:06 pm

Geordie Ross wrote:Lmao I know, I think it looks better like that imo
No it doesn't, it looks bloody awful. :D


Image

User avatar
the blade master
Posts: 2957
Joined: Sat May 05, 2007 2:46 pm
Location: here there and everywhere

Re: Collection so far

Post by the blade master » Thu Nov 03, 2011 11:23 pm

hi moon
its no use trying to teach these geordie heathens any thing its just like trying to fart
against the wind

old japanese saying
its easier to hammer in a nail into oak with your hand
than to hammer in knowledge into the unknowledgable :mrgreen: :mrgreen:


look at it this way moon the ghosts of the 47 ronin will sort him out :GGG

User avatar
Geordie Ross
Posts: 2311
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:48 pm
Location: South Shields Tyne and Wear

Re: Collection so far

Post by Geordie Ross » Thu Nov 03, 2011 11:37 pm

Lol nice pink wallpaper moon :|
Btw is that katana tamahagane? It's very pretty
And there's no such thing as ghosts Mick! Foolishness

User avatar
Moon
Posts: 2863
Joined: Sun Apr 24, 2005 2:57 pm
Location: In orbit

Re: Collection so far

Post by Moon » Fri Nov 04, 2011 12:22 pm

Geordie Ross wrote:Lol nice pink wallpaper moon :|
That's not pink, it's the reflection off the red lamp hanging outside the door. :>
Geordie Ross wrote:Btw is that katana tamahagane? It's very pretty
Nah, it's a Last Legend 'Dragon' 8K...limited edition of 500 which was available as a semi-custom, I don't have it now, I sold a few swords just before the first ban and I never displayed them where that pic was taken or with the blades exposed.

User avatar
the blade master
Posts: 2957
Joined: Sat May 05, 2007 2:46 pm
Location: here there and everywhere

Re: Collection so far

Post by the blade master » Fri Nov 04, 2011 1:14 pm

keep looking over your shoulder geordie you never know whats behind yoou
hi moon that pattern on the saya is it carved into the saya or an etched metal plate
afixed to it eather way a very nice piece indeed
mick

Post Reply